Concert d’orgue amb Enrico Viccardi

13/06/2025 | 20:00

Basílica de la Seu de Manresa

Primer concert del primer cicle d’orgue «Magí Pontí» de la basílica de la Seu de Manresa, a càrrec d’Enrico Viccardi, organista, professor d’orgue i compositor. Viccardi presenta un programa amb obres de J. S. Bach, E. Farina, F. Capocci, O. Respighi i M. E. Bossi, que donarà inici a aquest cicle que s’estendrà de juny a octubre i que busca estimular l’afició per aquest instrument a través d’intèrprets de renom i d’una programació variada en un marc arquitectònic únic.

Data i hora 13 de juny, a les 20h
Preu Gratuït amb taquilla inversa
Inscripcions No cal inscripció prèvia

Més informació

Concert d'orgue amb Enrico Viccardi