13/06/2025 | 20:00
Basílica de la Seu de ManresaPrimer concert del primer cicle d’orgue «Magí Pontí» de la basílica de la Seu de Manresa, a càrrec d’Enrico Viccardi, organista, professor d’orgue i compositor. Viccardi presenta un programa amb obres de J. S. Bach, E. Farina, F. Capocci, O. Respighi i M. E. Bossi, que donarà inici a aquest cicle que s’estendrà de juny a octubre i que busca estimular l’afició per aquest instrument a través d’intèrprets de renom i d’una programació variada en un marc arquitectònic únic.
Data i hora 13 de juny, a les 20h